dissabte, 29 de gener del 2011

REDACCIÓ


Sóc un arbre amb fulles fines com agulles , alt i prim .El meu cos ès enganxós com la mel .
Les meves fulles no em cauen i a l’hivern els esquirols s’amaguen a dintre meu.
Les meves fulles són abundants i quan fa oratge volen com una papallona i fan sorolls perquè sembla que estan esgarrapant l’aire.
Estic a la muntanya , a prop d'un llac que em dóna l'aigua ,
i l'aigua està envoltada per les muntanyes.

El lloc on visc silenciós,tranquil i avorrit, de vegades es senten sorolls dels animals i de l'aigua.
A mi no m'agraden els sorolls perquè si no em poso nerviós perquè m'estan molestan.
Quan em desperto em veig amb els altres arbres, aigues, muntanyes i els animals.
A mi m'agraden els ocellets perquè els ocells em cuiden .
A la nit fa fred i estic a prop de la vora del riu i sento l'aigua a les arrels.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada