dimarts, 9 de març del 2010

ELS MEUS ANYS A L´ESCOLA

Em dic Abdel, tinc 12 anys, i estic a 6B. Ara us esplicaré tot el que m'ha passat en aquesta escola que es diu Ceip Joan Salvat Papasseit.

La meva escola és bonica, però és el meu últim any que estaré a la meva escola. Fa 9 anys que hi estic. Els professors m' han educat molt bé i els meus amics també. Però ara es hora d'anarme 'n a l'institut. Trobaré a falta els meus millors amics, que són: el José Luís, L' Inti, el Victor Manuel, en Miguel,en Raúl, la Núria, la Nerea, la Lucia, l' Alba, la Roser ,la Raissa. M'agradaria ser amic de la Josalin, és una nena nova que acaba d'arribar.

Però ha arribat l'hora d'anarme 'n d'aquesta escola tan meravellosa. Ah m'oblidava d' una cosa, també deixaré a les meves professores tan amables. Una de les millors professores ha estat l'Angels Parella Ribet.

2 comentaris:

  1. Hola, sóc la Núria de 6èB, Abdel m'encanta el text, si la veritat són molt bons records els que en endurem d'aquesta escola, sempre la recordarem!!

    ResponElimina
  2. Hola Abdu sóc la Lucia , t'he de dir que el teu text m'agrada molt .Ami també em fa molta pena deixar l'ecola peró queda un trimestre i ja tot cambiara ,però espero que la amistat de tots els nens i nenes de la classe no s'en vagi!!!!

    ResponElimina