divendres, 26 de febrer del 2010

Poema: El Salvat

A les 8:00 ens llevem
i a l'escola anem,
a treballar i escoltar,
quin millor que al Salvat!

El Salvat és una escola per treballar,
pots jugar i parlar a l'hora d'esmorzar
amb els teus amics i amigues, pipa t'ho passaràs!

A la tarda tornem
i gresca farem
ens ho passem pipa,
com l'altre dia.

I a la nit,
d'hora ens anem a dormir
per estar fresc demà al matí.


Paula 6è A

OPINIÓ:
A mi els poemes m'encantan i què millor que fer un poema de la meva escola! Oi?  Bé amb aixó vull dir que les escoles no són només per aprendre, també t'ho passes bé amb els teus amics a l'hora del pati i fins i tot amb les mestres quan expliquen que no ho fan de manera avorrida si no tot el contrari!
Jo de la meva escola no canviaria RES! M'encanta tal i com és!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada