dimecres, 17 de febrer del 2010

COLÒNIES A LA NEU





Hola sóc la Marta i faig sisè de primària a l’escola Joan Salvat Papasseit de Santa Coloma de Gramenet.

Aquest any he anat de colònies a la neu. L’any passat també hi vaig anar, però no em sentia molt segura, perquè no sabia si passar tres dies fora de casa seria massa temps. Fins ara a l’escola mai havia anat de colònies, només excursions o sortides d’un dia. Fins i tot vaig pensar no anar-hi, però al final hi vaig anar i m’ho vaig passar molt bé.

Les dues vegades hem anat al mateix lloc. Per esquiar anàvem a la Masella i per dormir a un alberg que es diu La Bruna que està a Bellver de Cerdanya.

Ens havíem d’aixecar a dos quarts de vuit per vestir-nos i esmorzar. Desprès havíem d’agafar les botes d’esquiar i el casc, i esperar-nos a la sala fins que arribés l’autocar que ens portava fins a les pistes, on ens esperava el nostre monitor a les 10 del matí. Cadascú de nosaltres tenia un número i així sabíem quins eren els nostres esquís. Llavors ens dirigíem a les pistes, on esquiàvem fins a la 1, paràvem per dinar una hora i ens posàvem un altre vegada a esquiar fins a les quatre de la tarda.

Quan comences a aprendre a esquiar ho trobes difícil, sobretot perquè caus tota l’estona, però després ho vas trobant cada cop més fàcil. Aquest any ja sabia una mica i m’enrecordava del que vaig aprendre el curs passat. Diuen que aprendre a esquiar és com aprendre a anar en bicicleta, que un cop que has après no t’oblides mai.

Quan acabàvem d’esquiar l’autocar ens venia a recollir, per portar-nos a l’alberg. Allà teníem una hora per dutxar-nos i després temps lliure fins a l’hora de sopar. Com podeu imaginar estàvem esgotats.

Després de sopar estaven organitzades diferents activitats. La primera nit vam fer el joc de la bandera. Aquest joc es juga amb dos equips i has de passar al terreny de l’altre equip per agafar una bandera sense que t’agafi cap membre de l’altre equip. La segona nit vam anar a la discoteca de l’alberg. Jo no vaig ballar gaire perquè em feia vergonya, però m’ho vaig passar molt bé mirant com ballaven les meves amigues i altres nois i noies grans que també estaven allà.

Ens anàvem a dormir molt tard perquè a l’habitació parlàvem i fèiem tonteries. Després al matí quan ens havíem de llevar tan aviat teníem una son de mort.

Si no heu anat mai de colònies us recomano que ho proveu, segur que us agradarà MOOOOOOOOLT.

Marta 6è A



També a Cuc-Ràdio

3 comentaris:

  1. Marta!!!!!!!! Moooolt bé, ho has fet tan bé què puc imaginar-me perfectament tot el que vau fer en les colònies.

    Et trec els cognoms, millor posar el nom i el curs.

    T'espero en Cuc-Ràdio.
    Abraçades

    ResponElimina
  2. Hola precios, com que jo vaig estar a les colònies amb tu, sé que t'ho vas passar d'allò més bé. Sempre penso que els teus ulls reflexen el teu estat d'ànim i aquells dies estaven ballant tota l'estona.

    Un petó

    ResponElimina
  3. Hola
    Marta que bé ho bem passar eee!!
    M'ha agradat molt tot lo que as posat.
    Deu

    Alba 6èB

    ResponElimina