dilluns, 22 de febrer del 2010

La casa del terror - capítol 1

Hi havia una vegada un grup de nens que eren molt curiosos. Ells només volien espiar una casa abandonada, lletja ,vella...

Un dia van planetjar entrar a la casa, però la porta estava tancada amb clau, van entrar per la finestra i va aparèixer una ombra molt intrigant, que va despertar la curiositat dels nens.

Un nen que es deia Ivan i un altre que es deia V.Manuel, van anar corrents a la porta, la van obrir i van veure...

Continuarà, no us perdeu el proper capítol.

7 comentaris:

  1. Jo tinc una curiositat, com la porta pot estar tancada si està abandonada.
    Mirant lo demés m'ha agradat i no em perderè el pròxim capítol

    EDGAR 6èB

    ResponElimina
  2. hola

    Com es el nom dels altres nens nomes diu el nom de dos.
    Deu

    de Alba 6èB

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Lucia ,m'agrada molt la vostra historia .Estic intrigada per saber que van veure desprès de obrir la porta.

    ResponElimina
  4. Hola, sóc la Núria de 6èB, V.Manuel i Ivan os volia dir que expliquesiu perque son curiosos perque aixè em dona inriga. Per lo demes no em perdre ningún capitol!

    ResponElimina
  5. Quan feu comentaris sobre un text, no oblideu de posar els signes d'interrogació quan pregunteu.
    Val?

    M'agrada el voetre text

    ResponElimina
  6. hola soc el Jonathan esta molt interesant m'agrada molt,adeu

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina