dilluns, 22 de febrer del 2010

INSTRUCCIONS

Hola, jo i la meva classe estem fen uns plats per la setmana cultural.

Com ja sabeu la setmana cultural va sobre el circ.

No us puc dir per a què serviran, ja que és un secret, però si us diré com els hem fet.

Els passos a seguir són els següents:
Primer agafem un full i fem el dibuix que volem que estigui al plat .
Després d' haver-lo dibuixat escrivim tot el material que necessitarem.
En segon lloc el dibuix que em fet abans el tornem a fer al plat.
El tercer pas després d'haver fet el dibuix al plat ja el podem començar a decorar (amb trossets de papers de colors, amb purpurina, amb ceres, amb llana etc).
En quart lloc hem de posar pega per darrera del plat amb paper de seda o altres materials.
Al final quan ja està sec el barnissem, esperem una estona i el teu plat ja està fet.

Ara espero que intenteu fer-lo i m'expliqueu que tal us ha anat. Bona sort!

1 comentari:

  1. M'agrada com has fet el text instructiu, però t'havies oblidat de fer diferents parágrafs, segons el contingut.
    He de dir també que l'has fet clar i això és molt important perquè els nostres companys sàpiguen interpretar el que intentes explicar.
    Moltes gràcies pel teu esforç.

    ResponElimina